30 Ekim 2014 Perşembe

Türbanlı kadının türbanına boşaldım

slm arkadaşlar bu siteyi tanıdıktan sonra bende bu yaşadığım olayı paylaşmak anlatmak istiyorum ben HATAYDAN ergin 28 yaşında 170 boyunda kumral ve atletik vucutlu biriyim yaşadığım olay bundan 2 ay önce olmuştu bir gün bir akrabımızın düğünü olmuştu ve biraz alkol aldım düğünde eğlenirken yoruldum masaya oturdum ben düğündeki masalara göz atarken birden gözüme bir hatun bana baktıgını farketim ama ne hatun kapalı ve türbanlı olduğunu farketim fazla uzak değildi tam 2 masa karşımdaydı gözleri mas maviydi ve çok etkilendim ondan bir ben bir o bakıp duruyoruz birbirimize onun yanında bayan vardı sürekli onunla konuşuyor ama gözleri bendeydi niye yalan söyleyim bunu yazarken bile şu an heyecanlıyım ben çok heyecanlandım sanki beni yiyecek gibi bakıyor bir ara bir göz atayım dedim. Erotik Hikayeler Bir baktım hafif gülümsedi ve çok sevindim ama yanındaki bayan biraz daha geri gelince onu göremez oldum bende bende lavoboya doğru gidip bir sigara yakıp içiyordum bir baktım bana bakan türbanlı bayan ve yanındakide beraber lavaboya geçtiler bende bir sigara daha yakıp çıkmalarını bekledim çıktılar tam yanımdan geçerken türbanlı mavi gözlü bayan bana doğru bir kağıt fırlatı çaktırmadan ve düğün salonuna geçtiler minyon tipli birisi bende kağıdı alıp tenha bir yerde baktım içinde ben fatoş yarın gündüz saat 11de ara birde numarasını yazmış sonunda mavi gözlü mün adı fatoş neyse içeri girdim bir baktım toparlanıp çıkıp gitiler bende sabırsızlıkla yarının olmasını bekliyordum ama o gece hiç yatamadım saat 11 de aradım ve telefonu açtı fatoş hoş beşten sonra kendini tanıtı 25 yaşında olduğunu ve evli biri olduğunu söyledi kocası yurt dışında olduğunu 1 yıldan beri erkek yüzü görmedigini söyledi ve beni kocasına çok benzettiğini söyledi ve benimle sadece telefonda dertleşmek istediğini söyledi bende saygıyla karşıladım tam 1 ay sürdü konuşmamız ve en sonunda bana çok güvendiğini benimle birlikte olacağını söyledi bende sevinçten uçtum ne zaman sorunca yarın dedi tamam dedim ertesi gün saat 1gibi aradı adres verdi bende o adrese gitim apartmanda oturuyor tam kapısına yetiştim kapı açıktı ve arkasında bekliyordu hemen geçtim canım dedi sarıldı bana bende sıkıca sarıldım beli incecikti beni oturma odasına aldı geliyorum dedi. Yatak odasına geçti 5 dakika sonra geldi gözlerime inanamadım az önce türbanlı olan fatoş karşımda kırmızı kilot ve sütyen le duruyor bembeyaz vucudu var nasıl beğendin mi dedi bende yemin ederimki manken gibisin dedim yanıma geldi bende onu öpmeye başladım ve yalamaya başladım göğüsleri ufak ve dimdikti kalçaları yuvarlak taş gibiydi tam bir saat yaladım onu her tarafını yalamadık yer bırakmadım ve bende soyundum benimki tam 20 santim var oldukça kalın zaten onu görünce şaşırdı bu kadar kalınını ilk kez görüyorum dedi ve onu ağzına aldı ve yalamaya başladı bende boş durmuyorum hadi sok şunu dedi kadınlıgıma bende en sevdiğin pozisyona geç dedim beni yatak odasına götürdü yatakta hemen önümde domaldı ve kafasını tutup kadınlığına yerleştirdim iyice sulanmıştı kadınlığı çok dardı kafası tam doldurdu kadınlıgını ve biraz daha girdim kedini öne attı ben ona kendini kasma rahat bırak dedim tamam dedi yerleştirdi yarısına kadar sokup çıkarıyorum birden kökledim ahhh diye çıglık attı taşaklarına kadar girdi çıkar dedi sakin ol dedim ama ben sıkıca yapıştım kalçalarına kenetlendim kendini yüzüstü yatağa bıraktı üsten ben yavaş yavaş sokup çıkarıyorum ahhh ohhh sesleri duyunca hızımı artırdım canım sok kadınlığıma sikbeni doyur beni diye çığlıklar atıyor bende daha fazla hızlandım ve yastığı sıktığını farketim galiba boşaldı ama ben geciktirici aldığım için daha boşalamadın ve yer değiştirdik ben uzandım üstüme çıktı kadınlığına yerleştirdi zıplamaya başladı. Üzerimde bende memelerini okşuyorum ve somuruyorum oda zevkten çıldırıyor daha fazla hızlanıyor bende ani bir hamleyle ayağa kalktım hemen boynuma sarıldı hafif olduğu içi kollarımı bacaklarının arasından iki elimi kalçalarından tutupkaldırıp otuturuyorum yarağıma oysa kendinden geçmiş sıkı şekilde bana sarılmış ve onu yatağa yatırıp seri bir şekilde gidip geliyorum ve en sonunda boşaldım içine 1 saat kadar dilendik birer sigara içtik ve tekrar öpüşmeye başladık benimki tekrar taş gibi oldu arkadan istermisin dedim yok canım acı çekerim dedi bırakırız dedim öyle bir şey olursa tamam dedi hemen domaldı önümde bende iştaklı bir şekilde yalamaya başladım deliğini oda zevkten çıldırıyor parmağımla alıstırdıktan sonra kremi sürüp yerleştirdim kafasını sıkıyor kendini bende onu yüzüstü yatırıp sokmaya çalısıyorum en sonunda kafası girdi çığlığını attı ayyy tamam dedim çıkar dedi tamam dedim ağzını kapatmamla sokmam bir oldu acı çektiğini biliyorum ama ona bu zevki yaşatmak istiyorum yavaş ritimlerle göt deliği gevşediğini görünce o zaman zevk aldığını hissetim ve hızlanmaya başladım ve dayanamayıp boşaldım kendimi üzerine bıraktım 45 dakika kadar dinlendik sonra banyoya geçtik ben onu oda beni yıkamaya başladık sonkez duşun altında yaladım onu oda yarağımı ağzına alıp yutacak şekilde yalıyor ben zevten çıldırıyorum hemen onu sert bir şekilde duvara yasladım kucağıma alıp sokup çıkarıyorum amına oda dilimi ağzının içine almış somuruyor ikimiz aynı anda boşaldık yıkanıp çıktık saat akşam 8 zi olmuş bende hemen çıkıp gittim 1 ay boyunca tam 4 kez beni evine aldı her evine gidişimde 3kez boşalıyoruz ikimiz en son aradığımda kocasının işi iyi olmadığı için izine geldiğini 3 ay görüşmeyelim dedi bende canım sen nasıl istersen senin için yapmayacağım şey yoktur dedim ve anlayışım için teşekür etti ve telefonu kapatı ilgilenen bayanlar için msn adresim görüşelim hepinizi saygı ve sevgiyle karşılıyorum bu site sahiplerine teşekürlerimi sunarım iyi yayınlar dileklerimle hoşçakalın Türbanlı Sex Hikayeleri

Baldızımla Karımı siktim

Selam arkadaşlar. Ben de bu özelimi yazmak, rahatlamak istiyorum. Adım Tolga, 6 yıldır evli ve Almanyada, Nordrhein-Westfalen'de yaşayan bir beyim. Karım Ceyda burada Almanyada doğup büyüme. Karım 24 yaşında ve çok sexy bir kadın. Ben de 26 yaşındayım, tabi ben de fena sayılmam yani :)) Karımla mutlu bir evliliğimiz var. Seks hayatımız da çok güzel. İlk başlarda gece gündüz demeden sadece ve sadece sikişir, birbirimizi mutlu ederdik. Son zamanlarda, yatakta karımla sikişirken, değişik değişik seks fantazilerimiz ortaya çıkmaya başlamıştı. Benim takıntı haline gelen fantazilerimden birisi de, yatakta karımla birlikte ikinci bir kadınla seks üzerine kurulmuştu. Karımla sikişirken hep, "Karıcığım, şimdi şuanda yanımızda bir kadın daha olsaydı ve ben ikinizi de sikseydim, ne güzel olurdu!" deyip, kendimdem geçerdim. Karım ilk başlarda bu fantazime pek ilgi duymuyordu, ama son zamanlarda benimsemiş ve "Tamam, yapalım bunu, bulalım bir kadın..." der olmuştu. Tabii sikiş bitince, gene normal hayatımız devam ediyordu. Bu arada karımın ailesi de burada Almanya'dalar. Baldızım daha evli değil ve ailesi ile hiç geçinemez. Yine bir gün ben işten gelince, karım, "Tolga ne olur kız kardeşimi yanımıza alalım, bak böyle giderse orospu olacak. Annemle telefonda konuştum, kızın yemediği bok kalmamış!" deyip ağlamaya başladı. Ben de, "Canım kız kardeşin tabii ki gelebilir! Hem sormana bile gerek yok, gidelim getirelim, bur da bizimle kalsın!" dediğimde, karım çok mutlu bir şekilde beni yalayarak öpmüştü. Hemen hazırlandık, kaynanamlara gidip, baldızımı yanımıza almaya ikna ettik. Baldızım Selda 18 yaşında, sülün gibi bir kız. O boy, o endam... iri memeleri dışarı fırlayacak gibi duruyor, dar kot pantolonundan amının izleri belli oluyordu. Yolda baldızım, annesinin onu çok bunalttığını, dışarı çıkmasına bile izin vermediğini sölyeyip ağlıyordu. Karım da, "Tamam Selda, bundan sonra bizimlesin, dışarı da çıkacağız, gezeceğiz de, ama bize dürüst ol, tamam mı?" deyip baldızımı rahatlattı ve eve geldik. Karım o gece benle sikişirken bir başka iştahlıydı. Tabii, kardeşinin bizde kalmasına izin verdim ya :)) Karımla yatakta sikişirken yine fantaziye dalmıştık ve ben yine, "Şimdi bir kadın daha olacaktı ki, ikinizi de sikip döllerimi yalatacaktım..." demeye başlamıştım. Karım da, "Ben de ozaman bugün sana kendi fantazimi anlatayım..." diye başladı ve devam etti, "Ben de iki erkek, iki yarak istiyorum! Beni götümden ve amımdan aynı anda sikin istiyorum!" diye. Bu fantazi bana önce şaşkınlık, sonra da zevk, heyecan vermeye başladı. O gün sabaha kadar üç kez siktim karımı... Sabah kalktığımda, baldızım gecelikle odasından çıkıp, "Günaydın Enişte!" deyince, gözlerim fal taşı gibi açılıverdi. O ne bacaklar öyle... Sülün gibi karşımda bembeyaz bacaklar ve güzel bir Ahu. Gözlerimi alamadım baldızımdan. O gün işyerinde akşama kadar baldızımı düşündüm. Tuhaf bir istek vardı içimde. İşten bir iki saat erken çıkıp bir an önce eve gidip, baldızımı görmek için can atıyordum. Ve eve geldim. Karım çalışıyordu ve daha üç saat sonra çıkacaktı işten. Kapıyı çok yavaş bir şekilde açtım. Baldızım yoktu içerde. Ben de ses çıkartmadan banyoya bakmaya gittim. Baldızım banyodaydı ve evde kimse yok nasılsa diye banyonun kapısını kapatmamıştı. Amını traş ediyordu. O an şaşkınlıkla ve içimi gıcıklayan bir duyguyla hemen mutfağa geçtim. Su vanasını kapatıp, hemen kahvemi ve gazetemi alıp beklemeye başladım. Baldızım söylenerek geldi mutfağa. Mutfakta beni görünce saşırdı. Amı götü yarı köpüklü bir şekilde ortada, "Enişte?!? Sen ne arıyorsun bu saatte evde!?!" diyerek şaşırdı ve baka kaldı. Ben de, "Hayırdır, ne oldu?" diye sordum. Baldızım elindeki havluyla amını kapatarak, "Sorma, sular kesildi, duş alıyordum, yarım kaldı!" deyip hemen banyoya geri döndü. Ben iyice azmıştım artık, onu sikecektim. Baldızıma, "İstersen bir bakayım, belki arıza banyodadır!" deyip hemen banyoya daldım. Orada jileti görünce, "Ooooo, amını mı traş ediyordun güzelim?" dedim. Baldız utandı ve kafasıyla yere doğru bakarak evet anlamında işaret yaptı. Ben de, "Garip, ama iyiki de sular kesilmiş, yoksa seni nasıl görürdüm bölye... Ben bir su vanasına bakayım!" deyip banyodan çıktım. Bu ona ilk yaklaşmamdı ve olumlu idi. Hemen mutfaktaki vanadan suyu açıp tekrar banyoya daldım ve "Sular geldi mi, bir baksana Selda?" dedim. Selda suya bakmak için eğilirken, yarım köpüklü amı arkadan ayna gibi ortaya çıkmıştı. Bu arada kalkan sikimi saklamam imkansızdı. Baldızım, “Evet geldi Enişte!” deyip döndüğünde, gözlerini alamayıp kalkmış sikime bakıyordu. Ben, "Hadi sen amını traş etmeye devam et tatlım!" deyip çıktım. Salonda televizyonu açıp seyretmeye başladım. Ama kafam hep baldızımdaydı. Tazecik vücudu beni etkilemişti. O tazecik amının suyunu mutlaka yalamak istiyordum... Bir süre sonra baldız banyodaki işini bitirip, üzerinde bir bornozla salona geldi. Ona, "Eee, nasıl gidiyor bakalım, alıştın mı eve?" diye sordum. "Evet alıştım, sağol Enişte." dedi ve yanıma oturdu. Şampuan ve krem kokusunu alan benim yarrak adeta kudurmuştu. Gerçekten çoktandır böyle kalkmamıştı yarrağım. Baldızım da çaktırmadan yarrağıma bakıp, iyice yanıma yaklaşıyordu. Baldızıma, "Gerçekten anlattıkları kadar çok erkek arkadaşın oldu mu?" diye sorunca, "Yoooo, olmadı!" diye korku dolu cevap verdi. Ben de, "Korkma, sen yetişkin bir kız oldun, tabii ki erkek arkadaşların, sevgililerin olacak. Maşallah, baksana her şeyin yerinde!" deyip saçlarını okşamaya başladım. Kendimi fazla tutamadım ve "Bak Selda canım, sana bir şey söylemek istiyorum, ama bu bir sır olarak aramızda kalacak, tamam mı? Seni çok beğeniyorum, senin için erken geldim bu gün eve!" dedim. O da hafif kızararak, "Enişte ben de seni çok beğeniyorum, ama ablamla evlisin!" dedi. Ben de, "Düşündüğün şeye bak. Hem bir başkasına vereceğine, bana ver tatlım. Ne de olsa eniştenim senin!" deyip iyice yaklaştım. Dudaklarından öpmeye başlayınca titremesini hissettim bir ara. Ama ben artık duramıyordum. Ona, "Seni şimdi yedi kat göklere çıkaracağım birtanem!" dedim. O da kendini iyice bıraktı zaten. Ben, hafiften dudaktan boyundan derken, o arzuladığım nemli ve kaymak gibi amının dudaklarını öpmeye başlamıştım bile. Tertemizdi amı. Yeni banyodan çıktığı için vücudu daha bir diri idi. Artık o da rahatlamış ve bana karşılık veriyordu. Bir ara kemerimi açıp hemen benimkini eline aldı. Sonra da yalamaya başladı. Aman Tanrım, o da neydi, baldızım sikimi öyle güzel yalıyordu ki, sanki dondurma yalar gibiydi. Kesin daha önce yarrak görmüştü bu zilli. Ona, "Daha önce yarrak yedin mi hiç?" diye sordum. Kafasını aşağı sallayıp, "Evet aşkım, ben başkalarıyla sikiştim, rahat rahat sik beni, kız değilim ben!" deyince, ben dururmuyum, hemen yatırdım ve amına girmeye başladım. Ben soktukça baldızım Selda zevkten çılgınlar gibi bağırıyordu. Taze ve dar am sikmek gerçekten güzeldi, sanki daracık bir göte girer gibi giriyordu amına sikim. Amında gidip gelmelerimde onun boşaldığını hissedebiliyordum. Ve sonunda ben de gelmek üzereyken yarrağımı amından çıkarıp ağzına dayadım ve ağzına boşaldım. Selda azgın bir oruspu gibi hepsini yalayıp yuttu ve hemen banyoya koştu... O günden sonra fırsat buldukça baldızımı sikiyordum. Tabii karımı da sikiyordum, ama karımın baldızımı siktiğimden haberi yoktu. Karımı sikerken, yine yatakta hep ikinci bir kadını hayal edip, hem karımı hem kendimi çıldırtıyordum. Yine bir gece karımı sikerken aynı fantazimi anlatmaya ve karımı kendinden geçirmeye başladım, "Seni ikinci bir kadınla beraber sikmek istiyorum aşkım. Önce benim fantazimi gerçekleştirelim, sonra seni ikinci bir erkekle beraber sikeceğiz!" diyordum. Karım kudurmuş gibi sikimi yalıyor, "Ben de istiyorum kocacığım, ne olur yapalım bunu artık!" diyordu. O gece biz sikişirken bir ara yatak odamızın kapısına gözüm takıldı, anahtar deliğinde hareket eden bir karartı gördüm. Baldızım gizlice bizi izliyordu. Ben de karımı oldukça sert sikiyor, özellikle bağırmasını ve inlemesini sağlıyordum. Sikiş bitip de tuvalete gitmek için odadan çıktığımda, salonda baldızım büyük bir hışımla amını ovalıyordu. Beni görünce, "Enişte ne olur, ben de sikişmek istiyorum, ben de yarrak istiyorum!" diye yalvarıyordu bana. Ben de, "Benim için hava hoş, ablan kabul etse, biliyorsun ben dünden razıyım!" dedim. O an aklıma birşey geldi ve “Sen yarım saat sonra bir bahane uydur yanımıza gel, bir bakalım neler olacak...” deyip tuvalete gittim. İşim bitince, elimde bir şişe şarapla geri girdim yatakodasına. Karıma hemen bir duble verdim ki, maksadım sarhoş etmekti. Karım arka arkaya yuvarladı şarabı. Ben tabi boş durmuyor, karımı yalayıp yutuyorum ve hep ikinci kadından, ikinci erkekten bahsediyorum. Karım da, "Tamam aşkım, yapalım!" diye çıldırıyordu. Karım bu arada iyice çakırkeyif olmuş ve "Hadi aşkım, sik beni! Kiminle istiyorsan sik beni!" demeye başlamıştı. Tam yarağımı karımın amına soktum ve sikmeye başladım ki, o sırada baldızım kapıya vurdu ve "Abla, ben korktum, yanınıza gelebilirmiyim?" diye seslendi. Hemen toparlandık ve yorganı üstümüze çektik. Karım sarhoşluğun verdiği rahatlıkla, "Gel canım, ama şu an üstümüz başımız dağınık..." dedi. Harika, işte benim için filim burada başlıyordu. Baldızım sevinçle içeri girdi. Yatağa girer girmez de ablasına sarılıp yanağından öperek teşekkür etti. Karımla sikişimiz yarım kalmıştı ve istekli karım da kendinden geçercesine bana bakıp kıvranıyordu. Ben ikisini seyretmeye dalmışım. Tanrım, ne güzel bir manzaraydı! Karım ve baldızımla aynı yatakta idim. Biraz onları seyrettikten sonra karıma yaklaşarak, "Ne güzel, sanki iki karım var yatakta!" diyerek karımın amını ellemeye başladım. Karımın amını okşadığımı farkeden baldızım da, "Abla, ben de sikilmek istiyorum. Ne olur, beni yabancı biri sikeceğine eniştem siksin. Ya değilse valla gidip başkasına siktirecem. Canım yarrak istiyor! Nolur abla, eniştem ikimizi de siksin, lütfen abla!" deyince, karım gülerek, "Demek öyle küçük orospu! Yabancı biri sikeceğine, benim kocam sikisin ikimizi, ha? Tamam siksin, ama sıranı bekle, önce beni sikecek!" dedi ve yorganı açtı... Sonra da beni üzerine çekerek, "Hadi aslanım, şu yarım kalan işimizi bitirelim, sik beni! Bak fantazin gerçekleşti, iki tane kadın var yatakta. Hadi, tadını çıkar!" dedi. Yarağım zaten hiç inmemişti, karımın amına soktum ve yavaş yavaş sikmeye başladım. Baldız ise hiç vakit kaybetmeden geceliğini ve külodunu çıkardı ve kendi amını okşamaya başladı. Ben de elimi baldızın memelerine attım. Odada sadece iniltiler vardı, herkes inliyor, zevk alıyordu. 10 dakika sürmeden karım boşalmıştı. Şimdi sıra baldızımın o küçük tatlı amındaydı. Karımın üstünden kalkıp, baldızımın bacakları arasına geçtim ve amına kökledim. Ben amına pompaladıkça, baldızım kendinden geçiyor, "Ohhhh, sik beni Enişte!" diye deli gibi inliyordu... Sabaha kadar ikisini de siktim. Sonra hep birlikte uykuya dalmışız. Sabah uyandığımda karımdan korkuyordum. Ama öyle olmadı. Karım, “Aşkım, artık kardeşim de karın sayılır. Kardeşim kendini yabancı birilerine siktireceğine, onu da sen sik hep, ona da kocalık yap!” deyip, öperek sarıldı bana. Bunu duyan baldızım, "Abla kızmazsan birşey itiraf etmek istiyorum. Sen yokken ben eniştemle sikiştim, zaten benim de kocam olmuştu!" deyince karım da gülerek, “Bunu hissetmediğimi mi sanıyordun, küçük orospu?” dedi ve birlikte gülüştüler. O günden sonra yatağım şenlenmişti. Artık, hergün işten erken eve nasıl giderim diye planlar yapıyor, eve biran önce varmanın yollarını arıyordum. Eeee, sikilmek isteyen iki tane am evde beni bekliyordu nede olsa :)) Bu taa ki bir gün karımla ve baldızımla sikişirken, karımın bana, "Aşkım, biz de iki erkek tarafından sikilmek istiyoruz!" demesine kadar sürdü. Şimdi karımı ve baldızımı bir başkasına siktirmem lazımdı. Bu aklıma geldikçe içim bir tuaf oluyor, ama biryandan da tahrik oluyorum. Karımı iki yarakla sikmek... Baldızımın o küçük dar amını bir başkasına sunmak...

Komşumun Karısıyla Pc Tamir Ederken

Bu olay başlı başına sex hikayeleri her geçen anına kadar her şeyiyle gerçektir.Ben izmirde ikamet eden 29 yaşında bir gencim.10 gün önce karşı komşumuzun oğlu bilgsayarının arızalandığını söyledi.Bende tamam dedim neyi var dedim gel bir bak abi dedi.Tabi bu olaya kadar komşumun karısı hakkında kötü düşüncelerim yoktu.Açık giyinmesine rağmen ilgilenmiyordum.Fakat işte bilgsayarı tamir etmek için gidince olan oldu.Bilgisayarıa bakmaya başladım fakat alet gerekiyordu çocuğa sordum yok galiba dedi.Bende evden alayım geleyim dedim.Çocuk odasıyla yatak odası yanyanaydı.Ben çocuk odasından çıkarken yatak odasının kapısı aralıktı.Aralık yerden bakıldığında karşında abo aynasını görüyorsun.Neyse ben evden aletleri almaya gittim ve hemen geri döndüm.Tamir işlemine başladım. Komşumnun oğlu ben okula gidiyorum dedi bende sonra bakayım ozaman dedim fakat komşunun hanımı şimdi açtın parçaları kaybolur.İşin yoksa şimdi yap dediBende tamam dedim ve çocuk okula gitti.Evde ikimizkalmıştık.Bana meyve suyu getirdi.Ben meyve suyunu içerken o dışarı çıktı.O sıra benimde arkadaşıma takıldığım konuyu srmak için telefon edecektim.Cep telefonum evde kalmıştı.Cüzdanımdan arkadaşın kartını buldum.Telefonda koridordaydı.Koridora çıkmak üzereydimki yatak odasının kapısı aralık vaziyetteydi karşıdaki aynadan herşey görülüyordu.Bayan soyunmuş anadan doğma çıplaktı.Bende çocuk odası kapısından seslendim telefonu kullanacağımı söyledim tamam dedi fakat benim aynadan ona baktığığmı gördü.Hiç istifini bozmadan bana aynadan bakıyordu.Herneyse olan oldu beynimde şimşekler çakıyordu sanki ilgi duymadığım insana karşı ilgi duymaya başladım. Telefonla görüştükten beş dakika sonra çocuk odasına geldi fakat o ney üstüne evin içinde giymiş olduğu günlük elbisesini giymiş askılı tek parça bir karış dizüstündeydi elbisesi karşıma çocuğunun yatağına oturdu bana bakıyordu bende bilgisayarla uğraşıyorum ama fikirlerim çok değişikti.Nası ilşkiye girerim diye düşünüyordum.Aklıma bir fikir geldi.Onunla muhabbet ediyordum.Fikrimi uyglamanın zamanı gelmişti Böceklerden korkuyordu.Bende böcek var dedim haman telaşlandı ayağa kalktı nerde falan derken bende üstünde galiba dedim üstüne bakarken elbisesinin eteğini yuları doğru kaldırdım parmağımla böek geziyormuş gibi kalçasına temas ettim ürperdi böcek diye kalçamda dedi bende üstünde yok dedim fırsat bu fırsat deyip eteğini biraz yukarı kaldırdım Fakat ne göreyim tangası beni delirtti bende dayanamadı ve hemen arkasından ona doğru dayandım bu sıra bana ne yapyorsun demesine fırsat bırakmadan arkadan göğüslerini yakaladım ve oolan oldu tangası yırtarcasına çıkardım oda istemiyorum ama yan cebime koy der gibi hareketler yapıyodu.Sonra ilerleyen dakikalarda çırılçıplak kaldık delilercesine sevişiyorduk.Birden aklıma değişik şeyler gelmeye başladı yatak odasına gittik benim aleti bir yalılur anlatamam ben onu yaladım delirdi kocam beni hiç yalamadı ben onu yaladığım halde dedi. erotik hikayeler Ozaman yeni şeyler yapalşım dedim ney dedi sehpanın üzerindeki krem gördüm elime krem aldım bunun göt deliğini kremledim oda bu esnada aletimi yalıyor.Parmağımla göt deliğine girip çıkıyorum bu sıradada götten yapacağımı söyledim olmaz yapamam ben bunu ağzıma zor alıyorm oraya nasıl alcam diyordu bende tamam ozaman dedim.Hemen malak pzisyonuna çevirdim ve arkadan amına giriyordum.Kendinden geçmişti hemen amından çıkardığım gibi kremli olan göt deliğine geçirdim.Parmağımlada geişlediği için göte girdi ama atmış olduğu çığlığı apartman sakinlerinden duyan olacak diye çok korktum.Göt deliğiğinde durdum ve yavaş yavaş harekete başladım o zev almaya başladı ve böylece ikibuçuk saat kendimizi kaptırmışık ve bitirdik ben dört defa oise altı defa orgazm oldu.Şimdi ben onun herşeyini yaptırmak için çağırmış olduğu tamircisiyim.Kocası evdeyken dahi mutfakta bozuk birşey varmış gibi beni çağırıp kocası evdeyken ayak üstü sevişiyouz.

Kardeşimin Yanında Götümü Sikti

Merhabalar ben Antalyadan pınar anlatacağım olaylara yaklaşık 6 ay kadar bir süre oldu benim bir sevgilim vardı ilk başlarda çok iyiydi ama sonradan öğrendimki pisikopatın tekiymiş önceleri bilmiyordum çok iyi geçiniyorduk.lk başlarda elime bile dokunmaya utanırdı sonraları evlerine gittiğimizde falan benim yanımda çırılçıplak soyunup üzerini değiştirmeye falan başladı ne ulan sevgilimden mi utanıcam sanki falan derdi bende aldırıs etmezdim ilk yarrağı onda görmüştüm ama kocaman bişeydi meraklı gözlerle bakıyordum ama bir yandanda çaktırmamaya çalışıyordum öpüşürken falan göğüslerime dokunurdu ben hemen elini çekerdim utanırdım birisinde üzerinde eşofman vardı ince bişeydi ve siki belli oluyordu bendede kısa etek vardı ayakta öpüşürken elimi tuttu sikinin üzerine koydu bende öpüşmenin heyecanı ile sikini sımsıkı tuttum sonra beni kucağına oturttu siki tam amımım arasına denk geldi çok sert bişeydi öpüştükçe zonkluyordu amımda tatlı tatlı birşeyler oluyordu o yüzden hiç sesimi çıkarmıyordum memelerimi okşamaya başladı bende sikini okşadım eşofmanın üzerinden sonra badimi çıkardı birden cok serrt davranmaya başladı çok azmıştı memelerimi emmeye başladı ilk defa birisine memelerimi emdiriyordum çok hoşuma gidiyordu ama çokk acıtıyordu somuruyordu iyice uçlarını somura somura kızarttı iyice sonra beni sırt üstü yatırdı bak sevişicez seks yok tamam mı dedim tamam söz dedi deli gibi sevişmeye başladık ayaklarımdan başlayıp heryerimi yalıyordu bacaklarımı eme eme mosmor etti sonra amımı yalamaya başladı amım prüssüz çok taze görünümlüdür amımı ağzına alıp emmeye başladı içine çektikçe koparacak gibi oluyordu boyunumu bacaklarımı memelemi eme eme mosmor etti sonra yarrağını çıkardı okşa dedi ilkkez çıplak olarak elime alıyordum elimde zonkluyordu sikini okşadıkça kuduruyordu em dedi hafif kafasını yalarken birden ağzıma soktu emm içine çek iyice dedi çok kalın ve büyüktü sırt üstü yatıyordum ben ağzıma soktu ağzımı sikiyorddu benim nefesim kesiliyordu kıpırdayamıyorumda altında boğazıma kadar sokuyordu köpek gibi heryerimi ısırmaya başladı canımı cok yakıyordu gerçek sex hikayeleri soka cıkara ağzıma aniden boşaldı hepsi direk boğazıma gitti kostum lavaboya kustum iyice bi böyle devamlı sevişmeye başladık hergün sevişmek istiyordu bazen sabaha kadar sikini emdiriyordu o uyuyordu ben hala onun sikini emiyordum defalarca boşalıyordu doymuyordu bırakıncada kızıyordu aklı fikri hep sikinde olmaya başladı hayvan gibi davranmaya başladı ben ayrılmak istiyordum ama korkuyordum ondan abim o sıralar yoktu bana sahip cıkacak kimsede yoktu mecburen suyuna gidiyordum evlerine gittiğimde 12 yaşlarında kız kardeşi var çocuğun yanında bile durmuyordu memelerimle oynuyordu amımı okşuyordu dur deyince kızıyordu sikini okşatıyodu cocuğun yanında çırılçıplak soyunup bana sikini emdiriyordu oda bakıyodu ne yapsın hatta o lavaboya gittiğinde bana dedi kardeşi abimin pipiside bi büyük oluyor bi küçük oluyor dedi demekki ilk gördüğü değilmiş kimseden utanmıyordu ablasından kardeşinden hiç çekinmiyordu bile bigün evlerine götürdü beni zorla istemiyorum dedim bi tokat attı beni soydu iyice her tarafımı somurmaya başladı vücudumun heryerini mosmor etti bunu hep yapardı zaten mini etek ve dekolte giymeyim diye sonra yüz üstü yatırdı beni kalçalarımın arasında sikini hissediyordum götümün deliğine zorluyordu hemde kuru kuru yapma diye bağırıyordum bastırıyordu iyice girmiyordu ama ben inanılmaz acı cekiyordum zorlaya zorlaya kafasını soktu iyice çivi gibi çakıyordu girmiyordu sanki yırtılıpta giriyordu ben ağlamaya başladım kardeşide vardı odada ben iyice bağırmaya başladım üst kattaki ablası duysunda beni kurtarsın diye ümit ediyorum öyle kötü acıyorduki ellerimden tuttu tükürüklüyecem hiç olmazsa az acır diye ellerimi sımsıkı tutuyor ayağa kaldırdı beni dimdik ayakta sokuyordu götüm iyice yanmaya başladı yere baktım kan damlıyor götümün deliği kanıyordu iyice korktum ben korkma ilk oldugu için bisey olmaz deyip sikmeye devam ediyordu sus bağırma amınada sokarım yoksa diyordu iyice korktum soksada bişey yapamam tamam diyebiliyordum yalnızca o gün sabaha kadar hem ağzımı hem götümü sikti ortalık aydınladı hala sikiyordu bu beni sonra yine yaparız diyodum ama kandıramıyodum sanırım anlamıstı benim onu terk edeceğimi şimdiden hırsını alıyordu götümün deliği yanıyordu bir an önce kurtulmayı istiyordum birde çok geç boşalıyordu sabah öylece bıraktı beni uyuya kalmışım uyandıgımda yine bana sürtünüyordu askım cok acıyor lutfen sonra dedım bi kere daha son söz dedi zorla bii kere daha sikti sanki bıçak sokar gibi bi kerede hepsini köklüyordu boşaldı üzerimi giyindim bacaklarım titriyordu hiç dermanım yoktu eve gittim hemen msj attım ve hattı kırdım ilk zamanlar biraz rahatsız etti çok tehtiid etti elime gectiginde şişe çakacam falan diye ama abim gelmişti artık abimden ödü kopuyordu abim oldukça serttir abine söylerim altıma yattıgını dedi bende söyle zorla tecavüz etti derim oda seni siker dedim sçyleyemedi şimdi ondan kurtuldum sonuç 2 gün hiç tuvalete gidemedim 1 haftada acısı geçmedi

Koca yarrağı görünce dayanamadım

Merhaba evli sex hikayeleri sevenler bu hikaye sizin için.Adım Nuray.Bir gün oğlumun bilgisayarının ekranında bu siteyi açık gördüm ve sayfalarda gezinmeye başladım,yazıları heyecanla okudum.Okudukça vücudumu ateşler bastı.Bacaklarımın arası sırılsıklam oldu.Eşimle onüç yıllık evliyiz.İlk erkeklik organını kocamda gördüm, herşeyi ondan öğrendim.Derken 1989 yılında evimize video kaset girip seks filmlerinde o muhteşem organları gördüğümde, kocamla her sevişmemizde içimden onları hayal ederek tatmin oluyordum.Hem de birkaç kez.Böyle filmlerin tiryakisi olmuştum. Almanya'da ki arkadaşlarımdan sürekli kaset istiyordum.Bazen kocamı işe çocukları da okula gönderdiğimde, hemen kasedi koyup o kocaman yarrakları, içimde, ağzımda ve amcığımda hayal ederek defalarca kendimi tatmin ediyordum.Artık kafam koymuştum,gerçeğini arıyordum.Ancak cesaretimi yalnızca üç yıl önce bulabildim.Antalya da evimizde misafir yaz boyunca eksik olmazdı.Almanyada ki daha öncede bahsettiğim çok samimi arkadaşım, çoluk çocuk geldiler.Yanlarına oradaki yaşlı ev sahiplerinin oğlunu almışlardı. gerçek sex hikayeleri Pek ilgimi çekmeyen bir tipi vardı.Ta ki plajda onu mayolu haliyle görünceye dek.Sanki mayonun içinde yılan kıvrılmış yatıyordu.Hani erkeklerin mayosuna bak, ölçüsünü tahmin et.O gün denizde çat pat Türkçesiyle şakalaştık,oynadık.Ona ulaşmaya,sürtünmeye çalıştım.Akşam deniz dönüşü hep birlikte yemek yiyip,eğleneceğimiz bir yere görürdü kocam bizi.Dekolte bir elbise giydim.Epey alkol aldıktan sonra masadaki herkesin yerine oturmasını fırsat bilip onu dansa kaldırdım.İyice yaslandım.Kendimi ona hafifçe sürtüyor,belinden çekip kasıklarımı iyice dayıyordum.O da karşılık vermeye başlamıştı.Çünkü mesajı çok güzel veriyordum.Tabii şaka ile karışık.Artık o da dayanamayıp o kabarıklığını bana sürtüyordu.Biraz daha böyle giderse ayakta duramayıp düşeceğimi hissettim.Masaya döndüğümüzde hesaplar ödenmişti.Kalktık ve eve gittik.Kocam aşırı alokolün etksiyle doğrdu yatak odasına gidip öylece sızıverdi.Arkadaşlarımı hemen salona yatırdım.çocukları da yan oda da topladım.Tam karşıda ki odaya genci yatıracaktım.Biraz oyalanıp herkesin odasına çekilmesini bekleyip çarşafları alıp içeriye gittim.Daha çarşafı sermeden arkamdan belime sarıldı.Elleri memelerimi sıkıca kavradı.Avuçları sıkıp bırakıyordu. Ensemde kaydırdığı dili dudaklarımın arasından ağzımı doldurmuştu.Müthiş emiyordu.Yarrağını belime dayamıştı.Çektim kendime, dönüp kasıklarımı yasladım.Elleri belimden külodumun içine kaydı.Parmakları kaygan ıslaklığımın arasında kayboldu.Bende o kocaman yarrağa ulaşmıştım.Muhteşemdi.Parmaklarımın kavuşamadığı kalın bir kazık gibiydi ama daha fazla yanında kalamadım.O gece kapıyı aralık bırakarak sızmış olan kocamın aletini dudaklarımın ve dilimin tüm hücreleri ile uyarıp üzerine abandım.Kalçamın ritmik sallantısıyla kocamın ki içimde patladı.Kapıyı kapatırken tek kişilik seyircim beni bekliyordu.Riski göze alamazdım sabah onundum.Uyandığımda yalnız kalma yollarını arıyordum.Arkadaşlarıma siz plaja gidin dedim.O da uyuyordu.Kocam sabah erkenden kalkmış işe gitmişti.Oğlumu da uzaktaki bir arkadaşına gönderdim.Yalnız kalmıştık.İsteyen bir kadın herşeyi göze alır.Odasına girdiğimde üstünde hiçbir şey yoktu.Bacaklarının arasında ki aleti dayanılmazdı.Yatağın yanına oturdum.İki elimle kavradım.Dudaklarımın arasında sıcaklığını hissediyordum.O da elleriyle memelerimin uçlarını okşuyor,sıkıyordu.Dilimle geizntiler yapıyor,dudaklarımla santim santim emiyordum.Dilim gövdesine ıslak masajlar yapıyordu.Ellerini çok iyi kullanıyordu.Kadınlığımı aralayıp parmağıyla uyarmaya başladı.Avucuyula da üstüne bastırıyordu.Uyuyan dev uyanmıştı.Artık ağzımın içine sığmıyordu.İki elimle gövdesini sıkınca başı armut gibi büyümüştü. Biraz daha sıvazlayınca başının gergin yarığından suyunu çıkarmıştım.O da parmaklarıyla amcığımı ıslattı.Damarları iyice gerilmişti.İnliyordu.Elinden tutup yattağı tek kişilik yataktan kaldırdım.Dizlerimin üzerinde kucağına oturdum.Elimle onu tam hedegfine yerleştirdim.O da dudaklarımı ağzına almış sanki öğütüyordu.Dillerimiz dans ediyordu.Kalçalarımı sallayarak yavaşça kendimi bıraktım.Kaygan duvarların içinde sürtünerek ilerliyordum.Murdıma ermiştim.Bacaklarını beline doladım.O da ellerini kalçalarımdan sıkıca kavrayarak ayağa kalktı.İçimdeydi.Sırtımdan kavrayarak yatağıma yatırdı.Üzerime abandı.O an acıyla inledim.Sanki içim parçalanmıştı ama korkunç bir zevk veriyordu bu acı,karnımda hissediyordum.Altında fazla sallayamıyordum kalçalarımı, ikimizde sırılsıklam olmuştuk ben birkaç kez doyuma ulaşmıştım.Beni omuzlarımdan tutup üstüne çekti.Elleriyle kalçalarımı sıkıyordu.Memelerimi etli dudaklarıyla yoğruruyordu.İniltileri sıklaşmaya başlamıştı.Bir eliyle memelerimi ağzında sıkıyor.Öbür elinin parmağını ıslatıp arkamda yol açmaya çalışıyordu.Kocamla bunu çok yaptık ama kocamın siki arkamda çalışan parmak kadar acı vermiyordu.İçimde ki piston çalışırken ikinci parmağı kendine yol açıyordu,acıyla inliyordum,kıvranıyordum,çığlıklar atıyordum.Dudaklarını ısırıyor,omuzlarını tırnaklıyordum.O da parmaklarını arkamda oynatıyor ve bastırıyordu.Kalçalarımı fazla kaldıramıyordum.Artık dayanamadı içime patladı. Sıcak sıcak fışkırıyordu.Ben de kendimi haykırarak bıraktım.İçimde ki inmek bimiyordu.Sıranın nereme geleceğini biliyordum.Üzerinden kalktım.Derisi pırıl pırıl parlıyordu.İçimden çıkar çıkmaz suları üzerime boşaldı.Dilimle Bütün gövdesini yalıyor.Isırıyordum.69 olmuştuk.O da am dilini dudaklarımın arasında ilerletiyor tam yerini yalıyor, beni zangır zangır titretiyordu.Elini yine arkama yerleştirdi.Bu sefer iki parmağı aynı anda ilerliyordu.Elleriyle kalçamdan tutup arkama geçti.Kazığını amcığımın dudakları arasına yerleştirip bastırdı ve parmaklarıyla kazığın etrafını ıslatan suyumu alıp göt deliğime sürmeye başladı.Uzandım, çekmeceden kremi alıp verdim.Hem pistonunu içimde çalıştırıyor hem de arkamı kremliyordu.Sürtünmekten bacaklarımın arası yanıyordu.Bir eliyel karnımdan kavramıştı.Öbür eliyle sikini götüme dayamıştı.İlk yüklenmesiyle acıdan kıvrandım.Yavaşça yükleniyor bende kalçalarımı acıyla kıvırıyordum.Alttan bir elimle ne kadar içimde olduğuna bakıyordum.Kökü dışarıdaydı.Çıkarıp tekrar kremledi.Yavaşça yüklendi.Artık hepsi içimdeydi.İri torbalarını ellerimle ovalarken.O da arkamda çalışıyordu.Kalçalarıma iyice dayanp içimde oynatmaya başladı.İniltileri hızlandı.Artık acı duymuyor,sonsuz zevk alıyordum.Bu sefer top atışlarını daha güzel duyuyordum.Sıcak suları karnımın içinde yayayılıyordu.Bir müddet öyle kaldık.Sonunda istediğim olmuştu.Ama doğrusu bu değildi…Kocamı aldatmıştım.

yarrak hastası muazzez

Yarak Hastasıyım Doktorumu Buldum! (Muazzez 21 Y., İzmir / Türkiye) Slm ben Muazzez. 21 yaşında, 1.58 boyunda, 96-61-98 ölçülerine sahip, kum saati vücutlu, kızıl saçlı, beyaz tenli genç bir kadınım. Aslen İzmirliyim ama İstanbulda yaşıyorum. Üniversiteyi kazanınca buraya geldim ve tek başıma kalıyorum. Cinsel yönden aktif biriyim, 16 yaşından beri sık sık sevişirim, genelde de her seferinde farklı biriyle olur. Bunlar çekici bir kadın oluşumun avantajları olsa gerek :) Geçen Cihangirde bir barda tanıştığım yakışıklı gençle olan ilişkimden bahsetmek istiyorum. Onunla geçirdiğim geceyi unutamıyorum, çünkü o hayatımda gördüğüm en verici erkek. Vücudunun her noktası bana zevk vermeye adanmış gibi. Ve görünüşe göre epey bir süre yatağımda misafir edeceğim onu! :) Onunla tanıştığımız gece, bir kız arkadaşımla tartıştığım için sinirliydim, tek başıma içmeye gitmiştim. Giderken de fark etmeden fazla açık bir bluz ve üstüne de deri ceket giyip, özensiz bir şekilde evden çıkmıştım. Cihangirde bir bara gittim. Viski istedim, buzsuz. Salağın biri de ordan atıldı, “Oooo sert kızı oynuyoruz galiba? Bana da aynısından!” dedi. “Git işine! Zaten sinirlerim bozuk, senle uğraşamam!” dedim. O da, “Sana sinir çok yakışmış, kızıl bir afet olmuşsun!” dedi. O andan sonra dikkatli bir şekilde bakmaya başladım o adama. Yakışıklı (önce fark etmedim bunu tabi), kumral, ela gözlü, 1.90 boylarında, kaslı, 25 yaşlarında biriydi. Benim göğüs dekolteme bakıyordu. Sonra elimi uzattım tanıştık. Doktormuş, yeni mezun olmuş. Birkaç saat konuştuk ve bolca içtik... Laf lafı açtı, ben de viskinin etkisiyle elimi sikinin üstünde gezdirmeye başladım. Hiçbir tepki vermiyordu ve bu beni şok etti. Daha önce ilgilendiğim her erkek hemen ereksiyon durumuna geçtiği için, bu alışılmış bir durum değildi benim için. Artık bu adam tamamen dikkatimi çekmeyi başarmıştı ve ben kolundan tutup birşey söylemeden onu eve götürdüm. O yine istifini bozmadı, ama bu beni iyice kızıştırdı. Onu yavaşça soydum ve ayaklarından başlayıp dudaklarına kadar her yerini yalayıp öptüm, daha sonra bebe yağı getirip kasıklarına, ordan sikine doğru dairesel hareketlerle masaj yaptım. Yaptıklarım işe yaramış olacak ki, onda da hareketlenmeler başladı. Birden, “Bunu sen istedin kızıl fahişe!” dedi ve beni kucakladığı gibi yatak odama taşıdı... Önce ayakta soydu, sadece sütyenim kaldı (zaten külot giymem), sonra yatağa fırlattı, bacaklarımı omuzlarına alıp, amımı yalamaya başladı. Arasıra başını kaldırıp, “Kızıl fahişem harikasın, tüm vücudunu yalayıp öpmek istiyorum!” diyordu ve sürekli küfürler ediyordu. Daha önce fark etmemiştim, ama küfür beni ciddi şekilde tahrik ediyordu. Kendimi kaptırmış, “Ben bir kahpeyim, pis bir kızıl fahişeyim, sen de pezevengimsin!” diye bağırıyordum. En son, “Sik beni!” diye yalvardım. O yakışıklı, 1.90’lık herif, ufacık boylu beni kollarımdan bastırdı, kıpırdayamaz hala getirip, sikini amıma soktu. Siki iri ve aklımın almayacağı kadar kalındı, bu sayede onu her yerimde hissediyordum. Adeta bulutların üstünde gibiydim... “Beni öp, dudağımı ısır!” diye yalvardım, ama öpmüyordu, beni sıkıca tuttuğu için ben de onu öpmeye çalışıyor, fakat ona ulaşmıyordum. Bu beni deli etti ve avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım, o da ağzımı kapatıp ritmik bir şekilde sikmeye devam etti. Herif abartmıyorum 1 saat geçti halen boşalmadı. Sonra kafamı sertçe tuttu, sikini ağzıma verdi ve ben yılların tecrübesiyle sakso çektim. Anca o zaman boşaldı göbeğime, sonra göbeğimi yalamaya başladı. Ben o sırada bu kalın sik acaba götüme girer mi diye düşünüyordum. O da düşüncelerimi okur gibi, beni ters çevirip domalttı ve bembeyaz tenimi şaplaklamaya başladı. Kıpkırmızı oldu götüm. Sonra bir süre sikini göt deliğime sürdü ve beni iyice tahrik etti. Ve, “Bunu sen istedin kahpe!” deyip aniden götüme soktu. O an öyle büyük acı hissettim ki anlatamam... Sonra gidip gelmeye başladı ve içime sıcacık döllerini boşalttı. Arkadan beni doğrultup, kulak mememi emmeye, enseme nefesini vermeye başladı. Sonra o usta elleriyle sırtıma, belime, kalçalarıma masaj yaptı. Bana arkadan sarıldı, yattık ve beni gece boyu öpücüklere boğdu. Hayatımda böyle bir erkekle tanışmamıştım. Bir dahaki sefer o doktor önlüğüyle, bense hemşire kılığında sevişeceğiz, o anı heyecanla bekliyorum. Her kadının böyle partnerler bulması dileğiyle... [Muazzez]

annem gözümün önünde sevişti

Bizim ailede herkes spora meraklıdır. Özelliklede basketbola. Mesela babam beni küçükken her hafta sonu basketbol maçlarına götürürdü. Hatta bazen annemde bizimle maçlara gelir , tezahüratlara katılır heyecanla takımını desteklerdi. Ama uzun bir süredir maçlara gitmemeye başlamıştık. Artık babam bizi maça götürmüyor , doğrusu zaten bende bizimkilerle maça gitmeye değil ama arkadaşlarımla gezmeye daha fazla hevesliydim.Hem son yıllarda basketboldan daha fazla futbolla ilgilenmeye başlamıştım. Hatta okul takımında oynuyordum. Takımın defansında liberoda oynuyordum. Bir hafta sonu tuttuğum basket takımının kupa finali oynayacağını öğrenmiştim. Uzun süredir de maça gitmediğimden bunu kaçırmak istemedim ve gitmeye karar verdim. Arkadaşlarımı aradım , benimle maça gelecek birisini aradım fakat kimseyi bulamadım. Sonra babama sordum ama o da gelmek istemedi. Ben tam tek başıma gitmeye istemeye istemeye karar vermek üzereydim ki annem , – Oğlum seninle maça ben gelmek istiyorum. Deyiverdi. Doğrusu bunu beklemiyordum ama benim için fark etmezdi. Annemle de maça gidebilirdim. – Epey zamandır basket maçlarına gitmiyorum , benimde canım maç izlemek istiyor beraber gidebiliriz. – Olur anne benim için fark etmez. Ama biraz çabuk hazırlan da çıkalım bir an önce. – Tamam merak etme. Annem odasına gitti hemen hazırlanıp geldi. Üzerine bir bol keten pantolon , bir bluz giymişti. Ayaklarında da spor ayakkabıları vardı. Maç ideal bir giyinişti doğrusu. Hemen çıktık , arabaya atladığımız gibi Abdi İpekçi?ye gittik. Biletleri aldım içeri girdik , kendimize sahayı iyi görebileceğimiz bir yer beğenip oturduk. Sanırım herkes bizim gibi düşünmüştü ki oturduğumuz yer oldukça kalabalıktı. Oturduğumuz yerde annemin yanında bir genç arkadaş ve kız arkadaşı oturuyordu. Onların yanında , arkamızda ve önümüzde de pek çok insan vardı. Herkes çoluk çocuk buraya doluşmuştu sanki. Bir süre sonra maç başladı ve biz maçı izlemeye daldık. Kısa bir zaman sonra annem kulağıma eğilerek ; – Oğlum burada tuvalet nerede ? diye sordu. – Alt katta anne , merdivenlerden inip sola dön tekrar aşağıya in ilerde solda. İstersen seni ben götüreyim. – Boş ver ben bulurum. Sen maçı izlemeye devam et. Birazdan gelirim. Annem yerinden kalktı ve tuvalete doğru yöneldi. Aradan bir dakika geçmedi ki bir adam da önümden geçerek dışarı çıktı. Ben maçı seyretmeye devam ederken birden fark ettim ki annem hala gelmemişti. ?Ne oldu acaba , yeri mi bulamadı , dur bir gidip bakayım? diye aklımdan geçirdim ve yerimden kalkıp demin anneme tarif ettiğim güzergahı izleyerek tuvaletlerin olduğu bölüme yöneldim. Koridorlarda ve tuvaletlerde kimse görünmüyordu. Kadınlar tuvaletine geldiğimde önce içeriye doğru bir bakış attım ortalıkta kimseyi görmeyince içeriye girdim ve tuvaletlere bakmaya başladım. Tam o anda ilerdeki bir tuvaletten garip sesler geldiğini duydum. O tarafa doğru yöneldim , tuvaletin kapısını hafifçe araladım. ? Aman tanrım!!!.? Gözlerime inanamıyordum. Annem tuvaletin içinde sırtı duvara yaslanmış az önce tribünde yanında oturan genç adamla sarmaş dolaş olmuş öpüşüyordu. Ama ne öpüşmek. Adam annemi duvara yapıştırmış ve vücudunu annemin vücuduna bastırıyor , annemin ön tarafına, amına sikini , göğüslerine kendi göğüslerini bastırıyor , sürtüyordu. İkisinin dudakları birbirine adeta kenetlenmiş , adamın dili annemin ağzının içinde onun ensest hikayeler dilini yalıyordu. Dudaklarının kenarlarından birbirine karışmış tükürükler hafifçe akıyordu. Bu sırada adam annemin sırtına dolamış olduğu kollarından birisini aşağıya doğru indirdi ve eliyle annemin kıçını okşamaya başladı. Annemde kalçasını sağa sola oynatıyor hafif iniltiler çıkartıyordu. Zevk aldığını açıkça belli ediyordu. Adam dudaklarını annemin boynuna doğru indirmişti. Annemin boynunu öperken bir yandan da elleri ile memelerini avuçlamaya , onları sıkıp okşamaya başladı ve hemen ardından annemin üzerindeki bluzu sıyırıp çıkardı. Annemin güzel , yuvarlak omuzları , zarif kolları ve güzel boynu insanı açıkça kışkırtıyor ve hatta azdırıyordu. Adam annemin çıplak omzuna öpücükler konduruyor , sütyeninin üzerinden memelerini öpüyor , ısırıyordu. Hemen ardından annemin sütyenini yırtarcasına üzerinden çıkarıp yere attı. Bu manzara gerçekten muhteşemdi. Ne yalan söyleyeyim ?bunu herkesin görmesi lazım? diye düşündüm. İki iri ve dipdiri meme. Pespembe ve oldukça büyük iki meme başı ve meme başları irileşmiş , dimdik doğruca karşıyı gösteriyor. Memeler annemin nefes alış verişleriyle titreyerek inip kalkıyor ve aralarından hafifçe süzülen birkaç ter damlası muhteşem bir görüntü oluşturuyordu. Meme başlarından başlayıp ilerleyen mavi ve kırmızı damarlar uzaktan bile rahatlıkla görülebiliyordu. Annem tam anlamıyla azmıştı. Adam eğildi ve annemin çıplak memelerine ellerini kenetledi. Onları hoyratça okşuyor , sıkıyordu. Memelerin iri ve sivri uçlarını parmaklarının arasında yuvarlıyor , çekiyordu. Ardından annemin memelerini öpmeye başladı. Dilini meme başlarının etrafında dolaştırıyor , memeleri öpüyor , yalıyor , ısırıyordu. Hatta annemin sol memesinin ucu ısırılmaktan iyice kızarmıştı. Ve üzerinde adamın diş izleri seçilebiliyordu. Annem kesik kesik nefes alıyor , inliyordu. Daha sonra adam biraz daha aşağılara yöneldi. Annemin göbek deliğini öpüyor , diliyle yalıyordu. Ardından annemin pantalonunun düğmelerini çözmeye başladı. Pantolunu indirdi ve annemin üzerinden çıkardı. Donunuda indirdi. Şimdi annem çırılçıplaktı. Bu manzara deminkinden çok daha güzeldi. Annemin vücudunun bu kadar güzel ve biçimli olduğunu bilmezdim. Muhteşem yuvarlaklıkta ve geriye doğru çıkık kalçaları ve inanılmaz güzellikte , düzgün ve pürüzsüz bacakları ile sanki bir ilahe gibi duruyordu. Ben de annemi ilk defa çıplak görüyordum. Adam annemin önünde eğildi ve yeni traş edilmiş pırıl pırıl parlayan tabak gibi açılmış amına doğru dudaklarını uzattı. Annemin önünde ince ve uzun bir çizgi gibi duran amı adamın elleri tarafından açılmaya başlamıştı. Adam önce annemin amını öpmeye ve dıştan yalamaya başladı. Ardından annemin bir bacağını tutarak klozetin üzerine koydu. Şimdi annemin amı açılmıştı. Arzudan oldukça irileşmiş sanki patlayacak gibi duruyordu. Islanmıştı. Annemin kadınlık sıvıları dışarıya doğru akmaya başlamıştı. Adamda elleriyle amın dudaklarını yana doğru çekti ve içindeki kıpkırmızı klitoris dışarıya doğru sarktı. Hemen amın dudaklarını yalamaya , öpmeye başladı , ardından klitorisi emmeye yöneldi. Annem adeta kendinden geçmişti. İnliyor , hırıltılar çıkarıyordu. Adam annemi iyice çıldırtmaya niyetliydi. – Haydi artık. Bekleme daha fazla. – Haydi diyorum. Dayanacak gücüm kalmadı. – Sik beni! Sik beni çıldırtacak mısın beni ha! – Sik , sik durma sik beni!!!. – Iıımmmhhhhh!! Ohhhhhh,Oooohhhhhmmmmmmm!!!! – Amım yanıyor , kavruluyorum ne olur sik artık beni sik,sik, ssiiiiiikkkkkkkkkkk!!!!!!!!!! Ama adam hiç oralı olmuyordu. Annemi emmeye devam ediyor, onu her geçen dakika zevk girdaplarının daha da derinlerine itiyordu. Annemse neredeyse kendisini parçalayacaktı. Ben de artık dayanamıyordum. Sikii dışarı çıkardım ve karşımdaki muhteşem manzarayı seyrederek otuzbir çekmeye başladım. Annemi ilk defa çıplak görüyordum , annemi ilk defa birisi sikerken görüyordum , annemi ilk defa babam dışında birisi sikerken görüyordum. Bugün ilklerin günü olmalıydı. Keşke tüm ilkler böylesine zevkli olsa diye düşünüyordum. Annemin sikilmesini seyretmekten inanılmaz derecede zevk alıyor , heyecan duyuyordum. Sonunda adam bekleneni yapmaya başladı. Ayağa kalktı ve o an annem adamın kemerine asıldı. Bir çırpıda kemeri çözdü , pantalonun fermuarını indirdi , düğmesini açtı ve adamın donunu indirdi. – Bu olamaz diye irkildi. – Muhteşem!!! Gerçekten de muhteşemdi. Adamın siki en az 20 santimdi ve korkunç derecede kalındı. Üzerinde oldukça iri damarlar görülüyordu. Kocaman başı mosmor olmuştu ve inanılmaz derecede irileşmişti. Ucundan ipliksi ve şeffaf döller sızıyordu ve sik nabız gibi aşağı yukarı atıyordu. Belli ki adam da annemi sikmeye son derece niyetliydi ve en az annem kadar azmıştı. Tam bu anda annem benim karşısında sikim elimde kendisine otuzbir çektiğimi gördü. Önce bir duraladı ama ben ona gülümseyince oda yeniden zevk alemine döndü. Sanırım şimdi daha fazla zevk alıyordu. Adam eliyle o dev gibi sikini annemin amından içeriye zorlayarak ittirdi. Annem önce irkildi. Yüzü hafifçe buruştu. – Iııııııhhhhhhhhhhhhh!!!! – Aaaayyyy!! Aaaayyyyyyyy!! Yavaş , Yavaş ol yırtacaksın beni. Ama sonra , adam içinde gidip geldikçe annem sürekli kıvranıyor , inliyordu. – Iıımmmhhhhh , oh,oh,aaahhhh!!!!!!. – Iııııhhhhhhhh,oooooohhhhhhh,ohhh,oohhohhohoh!! !!! – Evvet,evet ,sik beni,sssiiiiiiikkkkkkk!!!!!!! – Durma,sik beni. – Sik beni bebeğim. Bir süre sonra annem titremeye başladı ve hemen peşinden adamda. İkiside bağırarak boşalmaya başladılar. Adam kalçasını hızla annemin amına doğru itiyor ve tüm gücüyle içine bastırıyordu. Adamın boynundan kuyruk sokumuna doğru omur iliğinin üzerinden ter damlaları süzülerek iniyordu. Annemim her yeri ter içinde kalmış vücudu terden parlıyordu. Adam annemin içinden çıktıktan sonra birbirine karışmış döller ve zevk suları annemin amından dışarı doğru sızıyordu. Ardından annem adamın önünde eğildi ve hafifçe inmiş olan sikini ağzına aldı. Adamı emmeye başladı. Sik o kadar iriydi ki annemin ağzına zor sığmıştı. erotik hikayeler Bir yandan siki emiyor,bir yandan da adamın taşaklarını okşuyordu. Arada sırada yarağı ağzından çıkarıyor . başını ve ucunu yalıyor,öpüyor,gövdesini yalıyor sonra tekrar ğzına alıp emmeye devam ediyordu. Bir süre sonra adam haykırarak boşaldı. Annem adamın tüm döllerini yuttu. Adam annemi kaldırdı ve yüzünü duvara döndürerek onu domalttı. Şimdi annemin göt deliği açıkça ortadaydı ve adamın emrine amadeydi. Adam o dev gibi sikini yavaşça annemin götüne doğru bastırmaya başladı. Önce sikin başı içeri girdi. Annem ufak bir çığlık attı. Ardından adam hızla sikinin tamamını annemin götüne soktu. Annemse çığlık çığlığa bağırıyor,haykırıyor,kıvranıyordu. Adam bir süre öyle kaldı. Sonra yavaş yavaş annemin içinde hareket etmeye başladı. Annemde duruma alışmaya başlamıştı. Artık çığlık atmıyor kesik kesik inliyordu. Adam giderek hızlanıyordu ki birden annemin kıçına şiddetli bir tokat indirdi. Biraz sonra bir tane daha. Birkaç tokattan sonra annemin kıçı kıpkırmızı olmuştu. Bu sırada adam şiddetle annemi götten sikmeye devam ediyor annemse inliyordu. Adam annemi sikerken annem sarsılıyor ve amından zevk sıvıları ve adamın dölleri yere ve bacaklarına sıçrıyordu. Yerde adeta dölden ve kadınlık sıvılarından bir göl olmuştu. Bu sırada benim önümde de yerde bolca döl vardı. Adam annemi sikerken taşakları annemin götüne çarpıyor ve şak şak diye sesler çıkarıyordu. Sonunda adam annemin kıçına da boşaldı. Artık işleri bitmişti. Toparlanmaya başlamadan önce hemen oradan uzaklaştım. Bir köşeye gizlendim. Önce adam önümden geçti. Ve yerine yöneldi. Ardından annem hafifçe sendeleyerek ve yüzünde inanılmaz güzel bir gülümsemeyle geldi. Onu aldım ve yerimize geri döndük. Adamın yanında yine annem oturuyordu ve hiçbir şey olmamış gibi oturup maçı izlemeye başladık. Bu sırada adamın karısı – Nerede kaldın Oktay ? Maç bitecek neredeyse. – Sorma tatlım , midemi bozmuşum. Epey oyalandım aşağıda… Keşke? diye düşündüm.. bizimde midemiz bozulunca böyle ilaçlar alabilsek..